Nu ska jag bli piggare!

Som ni kanske sett i mina inlägg så har min energi dalat till och från under sommaren, vilket fått mig att inse att jag troligtvis inte äter som jag bör. Jag äter mmängder, men då jag är kräsen så tror jag inte att jag får i mig allt jag ska. Eller ja, tror och tror - jag är ganska säker på att jag äter fr ensidigt och att detta är orsaken till min stundtals bristande energi. 
 
Då jag även tränar väldigt mycket har jag helt enkelt fått inse att det är ruggigt svårt att tillgodose sig med allt som behövs via kosten om man är en liten kräsmaja som jag (och ibland även för de som har lite bredare utbud i kylskåpet). Så, i veckan gick jag in till Kim på TopFormula och i princip bad honom att plocka ihop lite smått och gott som ska göra mig pigg och som man oftast missar att få i sig. Omega 3 har jag ätit sedan tidigare, och just denna burk fick jag på köpet när jag beställde annat på internet, och det är väl det kosttillskottet som är viktigast för min del då jag blir kräkfärdig av allt som kommer från havet. I övrigt är resterande burkar nyinköpta, så nu ska jag se till att pigga upp mig lite! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Way to go! :) Kör hårt nu, du ska se att energin hittar tillbaka!

Svar: Yes!! :D Vi får hoppas på det!
Lindas träning

2013-08-05 @ 09:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0