Bra start!

Denna träningsveckan har faktist börjat riktigt bra! 
 
Igår var jag dock ruggigt jäkla omotiverad när jag kom till gymmet. Jag hade haft en lång dag i skolan, och när jag väl kom till gymmet så var där smockat med folk trots att vi tyckte att vi hade hunnit dit innan rusningstimmarna! Måndagar är helt omöjliga på det viset. Det är så himla mycket folk att man får panik. Nåväl, så fort jag kom igång och tränade så vände humöret och jag fick faktiskt till ett bra benpass! Massor utav sumosquats passade jag på att få till nu när jag tränade själv! Jag älskar verkligen den övningen! Även raka marklyft blev det, både vanliga och bredbenta (hett tips! Bränner extra i rumpan!), Ja, som ni märker så har jag fått lite förkärlek med allt som heter sumo och som biter lite extra i stjärten! Riktigt kul att få in massor av nytt i schemat! Körde även 4 set goblet squats med kettlebell på stepbrädor, vilket även det är en ny och kul övning! 
 
Lånade bilden på övningen från min kära inspiratör Michaela Augustsson! Hon gör den nog snyggare än mig ändå ;)
 
Idag fick det bli ett snabbt och effektivt ryggpass tillsammans med frugan, och han hade faktiskt lite nya övningar att dela med sig av! Den ena tror jag verkligen att jag kommer att ta med mig framöver, men den är lättast om jag visar på film ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0