Andra passet för dagen!

Ja, jag är ju lite av långledig nu (hela 4 dagar har jag schemafritt)  - varpå jag tyckte jag kunde slänga in ett extra pass idag för att få in lite mer cardio i schemat.
 
Efter att ha laddat batterierna med både mat och vila efter morgonens styrketräning åkte jag tillsammans med Sanna ut till gymmet igen. Detta besök var som sagt fullt inriktat på kondition, och det blev intervallträning! Först på crosstrainer, sedan i ordentlig uppförsbacke på löpbandet och till sist på cykeln. På löpbandet tror jag att jag överskattade min förmåga lite, då jag brände på med både fart och lutning direkt. Ett tag in kände jag att jag nog skulle ha ökat mer successivt, för jag orkade inte hålla tempot hela vägen. Svettig, det blev jag i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Mari

=) Härligt tjejen. Sådana dagar är underbara, då man hinner med massor. Trevlig helg nu =)

Svar: Ja, verkligen! :D Detsamma :)
Lindas träning

2013-02-08 @ 21:49:55
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0