Hopp och skutt!

Idag lämnade jag över tyglarna till Jejje och lät henne styra upp lite benträning, vilket visade sig vara ett alldeles fantastiskt bra beslut!
 
Damen har nämligen en hel bank med övningar som är superbra för knän/stabilitet, så jag kunde verkligen träna så jag blev lite svett idag utan att känna någonting från mitt knä alls! Så himla härligt! Mycket dynamiska övningar med hopp och explosivitet. Vågade mig till och med på lite 45-graders benpress på slutet, vilket även det gick smärtfritt! Nu är jag alldeles superlycklig i kroppen! Det fick dock bli med väldigt låg vikt och istället många repetitioner utan vila (sträckte allts inte ut benen helt utan jobbade hela tiden med kontakt i musklerna). Skitkul rent utsagt, om man får uttrycka sig så ;)
 
Nu kom jag på att jag missade att knäppa bilder idag, men jag var fullt inne i att lära mig övningarna. Ska dela med mig lite nästa gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0