Lördagscardio

Igår var det förmiddagsträning återigen som gällde, och tanken var egentligen att jag skulle träna ben.
 
Dock valde jag att träna på "nya" gymmet (vet ju inte om jag blir kvar där ännu), och då jag inte riktigt känner mig hemma med utrustningen där samt var ensam så passade jag på att istället använda mig utav deras underbara konditionsmaskiner. Jag skulle nog faktiskt kunna skriva på medlemsskap där just för dem, för jäklar vilken motivation jag får till att konditionsträna när det finns så bra maskiner! 
 
Det blev en timme trappmaskin, något som jag definitivt önskar vi kunde köpa in på friskis! Det saknar jag verkligen. Tycker det är riktigt bra träning för benen och rumpan, och det är så kul att jag aldrig vill kliva av när jag väl klivit upp! När 20 minuter gått satte de även på reprisen utav Gladiatorerna, vilket gav mig en extra skjuts. På med mer motstånd och så trampa på lite extra! För er som inte följt mig så länge så kanske jag bör berätta att det är en av mina drömmar att vara med där. Jag var på uttagning förra året, men mötte min motståndare i antalet chins vi skulle klara av som minst. I år ska jag bannemig inte bomma på något! ;)
 
Mysig musik i lurarna, gladiatorerna på tv och min favoritmaskin - perfekt kombination!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0