Välbehövd vilodag + gyminfo

Idag får kroppen min vila, medans hjärnan går på högvarv med två dagar kvar till tentamen!
 
Det känns faktiskt som att kroppen kunde behöva det också, då jag varit lite olydig och kört på ganska ordentligt trots att jag precis varit sjuk. Hade i förväg lovat mig själv att ta lite extra tid på mig att komma igång, men sen vet vi ju alla vid dethär laget hur mycket jag lyssnar på mina egna råd!
 
Har glömt avslöja att jag och mina gym-kollegor hade möte i helgen, och för er friskis-gymmare här i Norrköping kommer det att hända mycket spännande i vår! Båda gymmen ska nämligen byggas om ordentligt, och det kommer att bli en nästintill chockerande förändring - som jag är supertaggad på. Det kommer verkligen att bli ett lyft! Kan avslöja en lite detalj i alla fall - ute i ingelsta kommer det att dyka upp en stor bur på 6x2 meter! Förstå vad kul det kommer bli att lekträna där!
 
 
Under kommande månad ligger mina individuella instruktionstider lite huller om buller, så om ni inte hittar mig att boka på Torsdagar så kan ni istället titta på lördagarna då jag var tvungen att anpassa mitt schema lite efter min kommande praktikperiod.
 
Lördagen den 23/3 hoppas jag att ni har skrivit in i kalendern - då är det nämligen spin of hope, och det hoppas jag att så många som möjligt vill delta i så att vi får ihop massor utav pengar som kan användas till att rädda liv! Jag tror att det fortfarande finns drop-in-platser att boka, och de kostar 125 kr/timme, vilket går oavkortat till barncancerfonden! Väl spenderade pengar med andra ord, och du behöver inte vara medlem i Friskis för att delta! Min insats blir att spendera några extra timmar i gymmet för att hjälpa de som kommer och tränar på egen hand!
 
Jag hoppas vi ses då!

Kommentarer
Postat av: Mari

Jo, lyssna på kroppen borde man ibland bli sjukt mkt bättre på. Men bra att du petar in en vilodag iaf =).

Kul med massa skoj på G, sådant peppar =)

Svar: Aa, det var behövligt kände jag! :D
Lindas träning

2013-02-28 @ 15:26:59
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0