Bloglovin och stavfel

Jag har upptäckt att det strular lite med uppdateringen utav min blogg på Bloglovin, då tydligen en hel drös utav mina inlägg lades in nu på en och samma gång. Vet faktiskt inte riktigt vad som har hänt eller vad jag ska göra för att åtgärda det, men jag ska kolla upp det!
 
I övrigt kanske ni har noterat att jag har stavat som en kratta på sistone ;) Det har att göra med att jag inte riktigt vant mig att skriva på min nya bärbara dator (är så van med stationär och deras tangentbord) och då jag skriver ganska snabbt har det tydligen blivit så att jag missat en tangent eller två i farten! Ska nog börja läsa igenom mina inlägg innan jag lägger ut dem hädanefter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0