Det börjar arta sig!

Efter en vilodag var jag tillbaka på gymmet igår igen, med nyfunnen motivation och även nytt träningssällskap! 
 
Jag blir alltid lite extra taggad att att pusha på mitt träningssällskap, och igår var inget undantag! Det känns i axlarna idag vill jag lova! Ja, axlar/ mage var det alltså dags för - och det kändes som evigheter sedan jag tränade just axlarna. Därför låg fokus lite mer på dem under passets gång, men magen glömdes inte bort för det! Hängande benlyft, rotationer, sidolyft och benindragningar i TRX fick jag minsann ihop på magfronten! Jag har ju aldrig tyckt att det är speciellt kul att träna mage och har därför ofta slarvat förbi magträningen lite i slutet av passet. Nu har jag dock bestämt att det ska bli ändring på det!
 
Orken var tillbaka igår och det kändes som att jag kunde vara riktigt nöjd när jag åkte hem! Skönt! Det är så himla tråkigt att komma till gymmet och känna att man inte kan ge så mycket som man vill. att inte komma upp i sin vanliga nivå, utan ligga på uppvärmningsvikter passet igenom. Nej, några fler pass som söndagens rygg/biceps vill jag inte veta av på ett bra tag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0