Drar igång en ny träningsvecka!

Idag är det sjukstuga härhemma! Dock är det inte jag som är drabbad, utan min kära fästman som ligger totaldäckad med influensa. Stackarn! Tänker faktiskt vara så fräck att jag håller tummarna för att det inte drabbar även mig, men jag måste ju erkänna mig medveten om att risken är ganska stor!
 
Det blev med andra ord bara jag och Niklas som tränade idag, vilket resulterade i ett riktigt bra gympass! Niklas är stark som en oxe och orkar veva dips i en evighet om han får hållas, varpå jag blir supertaggad på att försöka komma upp i samma nivå. Det gör jag ju då såklart inte, men man tar i liiiite extra! 
 
Det var alltså bröst triceps idag, och även denna gång blev det mycket dips. Viktade och vanliga. Och även denna gång kändes det som om man inte vägde något alls när man släppte vikterna sedan och körde sista setet utan! Riktigt häftigt! Det blev även en del armhävningar med fötterna i TRX-band. Först 3x15 som uppvärming innan dipsen, sedan tog vi det som avslutningsmördare under passets slut. Då körde man på tills man storknade - riktigt härligt att avsluta ett pass med att känna att man verkligen inte skulle orka göra något mer! 
 
Nya gröna linnet och nya byxorna på! Var en riktig färgklick idag!
 
 
Fick på grund av min obotliga virrighet träna barfota idag, då jag upptäckte att jag bara fått med mig en sko när jag väl kom fram och skulle byta om! Vilken sopa jag är! Förra veckan hade jag missat att få med mig båda (förbättring denna vecka med andra ord!), men hade då tur och fick låna chefens ;) Vi får väl hoppas på att jag lyckas få ner båda i väskan imorgon, för jag kan inte ta mig igenom ett ryggpass utan dojjor!

Kommentarer
Postat av: Mari

uscha, stackarn. Hoppas du slipper och att han blir kry snart !!
Snygga träningskläder =)

Svar: Ja, jag håller både tummar och tår ;) Tack! :D Jag gillar när det blir lite färg på det! ;)
Lindas träning

2013-01-14 @ 19:27:16
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: grodan

Skitsnyggt linne ! Var har du köpt de ? Underbar färg. Å inspirerande blogg har du med (:

Svar: Tack snälla! :D Det kommer från H&M! :D
Lindas träning

2013-01-20 @ 22:51:26
URL: http://thereisonlyroomforone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0