Gårdagens rygg/biceps

Lite rodd
Nettan kör "PT-style" i TRX (läs: latar sig :P )
 
Konstigt nog försvann texten fårn detta inlägg, men jag får försöka skriva igen. Dock blir det en lite avkortad version då jag blev lite sur hehe! Tränade tillsammans med Nettan och Mange (frugan) igår, och trots att jag var lite energilös efter söndagens bravader så gick passet riktigt bra. Speciellt bicepsdelen, som annars brukar kunna hamna lite i skymundan. Testade lite nytt och fick till bra övningar med bra fokus! Kändes riktigt gött i armarna efteråt ;) 
 
Idag har jag varit på lite "innanvårensdrabbning"-checkup hos fröken doktor, och där gjort ekg samt undersökningar för att se så allt står rätt till på insidan. Jag verkade vara frisk och kry, så nu kan jag ösa på med konditionsträning framöver! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0