Gårdagens urladdning!

Igår körde jag ett rygg/bicepspass tillsammans med karln min och Nicke. 
 
Jag fattar inte vad det var för något som hade hänt över natten från söndagen, men jag orkade verkligen ingenting! Fick inte med mer än 4 chins på raken per set och började bli yr och dan så fort jag tog i därefter. Kunde inte ens avsluta sista ryggövningen ordentligt då jag tappade kraften totalt efter mina tre första. Det kändes jättejobbigt och jag var så arg så jag höll på att gå i bitar! Jag är en riktig prestationsmänniska, och när det inte går som jag vill och kroppen lyssnar så kan jag bli skogstokig.
 
Biceps tog jag mig igenom 2 övningar på, men har trots det en sjungande träningsvärk i dem idag. Ryggen känner jag knappt att jag tränade igår. Just på grund av att det gick som det gick valde jag att ta vila idag för att ge kroppen en chans att komma igen. Imorgon ska det bannemig gå att köra på igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0