Hoppas kunde man ju alltid...

Ja ni, det bev ingen liten snabbförkylning dethär inte!
 
Isället har jag legat hemma och varit riktigt dålig de senaste dagarna, och därmed tvingats ställa in min första instruktion jag hade bokad! Fy vad det tog emot att ringa upp sin kund och berätta att vi tyvärr måste skjuta upp hans träningsstart på grund av att jag lägligt nog gått och blivit sjuk. Det kändes inte som en rolig start! Dock vet jag ju att man inte kan rå för att man blir dålig och att jag inte gör honom en tjänst om jag går dit ändå och smittar ner honom. Då får han ju ingen träning gjord heller!
 
Nu får jag istället hålla tummarna för att detta snart är över, så att jag kan återgå till vardagen och träningen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0