Min egen träning idag!

.. Det kanke jag ska flika in med också!
 
Det var ju benpass som stod på agendan för dagen, och jag tänkte bannemig ge det ett ordentligt försök. Dock gick det väl inte riktigt som önskat, och jag fick faktiskt avbryta efter 4 övningar, varav den sista bara blev på ett set. Jag hade nämligen spenderat nästan hela dagen på gymmet och förberett mig inför min licensiering samt försökt att lugna nerverna och inte ätit annat än frukost och några tuggor ur salladen jag fick till mat (jag är på tok för kräsen för mitt eget bästa!). Detta ledde till att energin var som bortblåst och jag blev alldeles vimmelkantig efter bara två övningar. Hungern sög ordentligt i magen, och jag började själv inse hur dumt det ens var att ge sig in på att träna under dessa förutsättningar. Efter att ha tagit mig igenom bencurl, benspark, raka marklyft och ett set utfall med KB så bestämde jag mig för att inte fortsätta pressa min kropp i detta läget, och åkte istället hem och fyllde på energiförrådet ordentligt!
 
Det får bli nya tag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0