Snörusk!

Idag har det snöat här i Norrköping hela dagen, och det är i stort sätt omöjligt att ta sig någonstans med våran lilla gocart till bil - som dessutom står totalt insnöad här utanför ;)
 
Det blev alltså inget gym idag, men det var nog lika bra för min del då även jag börjar att känna mig krasslig idag! sablarns skit! Jag som är ledig och egentligen har all tid i världen att ägna åt det jag vill! Det slår väl aldrig fel! Vi får hoppa satt jag inte blir lika sjuk som frugan och istället bara drabbas av en liten snabbförkylning som snart är ett minne blott!
 
Sitta still kommer ju dock inte på frågan för fröken Linda! Istället för gymmet blev det en promenad i djupsnön tillsammans med Sofie, som egentligen skulle ha följt med till gymmet idag för att få en komma-igång-instruktion! Istället fick vi kämpa med benmusklerna när vi pulsade fram i snön. Det gör nog susen det med! ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mari

=) Kul med svar på frågorna där nere. Intressant läsning!!

2013-01-16 @ 20:31:04
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0