Spontanresa!

Här har jag missat att fylla på med mitt senaste pass, då vi fick ett spontanryck och åkte till Nyköping över helgen för att umgås med min familj samt fira systers fästman som fyllde år!
 
Körde i alla fall ett benpass på dagen i fredags, som såg helt annorlunda ut än mina vanliga då mitt knä inte är helt med i matchen. Det blev högrepsträning, vilket jag inte kan minnas när jag senast tog mig tid för. Detta innebär alltså lättare vikter, med set på över 15 repetitioner. Notera att det för denna sakens skull inte ska vara för lätt, det ska fortfarande vara riktigt jobbigt de sista repetitionerna ;) Man måste fortfarande trötta ut musklerna!
 
Vi ska se om jag minns övningarna!
  • Uppvärmning crosstrainer + rörlighet
  • utfall med bakre ben i TRX
  • benspark
  • lårcurl
  • rumpdrag i cable
Jag har med all säkerhet glömt något! ;)
 
Knät skötte sig i alla fall bra och jag tyckte mig inte känna av det alls trots att jag verkligen kände efter. Tänker dock ta det säkra före det osäkra och vila benet ett tag nu och hoppas på att det ger med sig. Annars blir det et besök till doktorn!
 
Tänkte för övrigt sätta mig imorgon och svara på frågorna som kommit in ifrån er :) Passa på att fylla på i inlägget där om ni kommer på något mer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0