Tillbaka i min rätta miljö!

Efter onsdagens lila avstickare var jag igår åtrigen tillbaka där jag känner mig som mest hemma - på gymmet!
 
Jag körde ett pass för axlar, och sprang lie emellan mina övningar för att stötta frugan i hans bröstträning. Övningarna skiljde sig inte mot mitt vaniga upplägg, men det blev fler set än vanligt och jag jobbade även för att öka lite i de flesta övningarna, viket ju faktiskt gick galant!
 
Kan meddela att sidolyft är min värsta övning! Fy vad jag tycker att den är fruktansvärd, haha! Jag står där och svär vare gång jag ska ta mig igenom mina pyrmider på den, och vill nästan grina lite bara för att det bränner så jäkligt! Men efteråt, gud så skönt det är då! Då är man i alla fall glad att man kämpade sig igenom dedär seten!
 
Har ni någon såndär riktig hatövning? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0