Hetsätarhelg och två ruggigt bra pass som start på veckan!

Godkväll!
 
Efter en helg med alldeles för mycket mat har jag nu fått en riktig rivstart på veckan med två grymma pass! Jag släppte hämningarna lite i helgen och åt kopiösa mängder (inte bara bra mat kan tilläggas), vilket niog gjorde susen för energinivåerna - för jäklar vilken ork jag har haft sista två dagarna! Trots att jag sovit på tok för lite och haft de två jävligaste, stressigaste dagarna jag varit med om på jobbet, så orkade jag ge otroligt mycket på gymmet.
 
Först ut var gårdagens bröst/triceps/mage-pass. världens hopkok, men det fungerade! Det blev ett långt pass, men tonade ner bröstträningen lite och lade istället fokus på de två senare delarna. Då jag var inte på citygymmet och tränade så fick magdele möjlighet att se annorlunda ut då de har andra redskap. Det blev första viktade situpsen i lutbänk på flera månader, och de känns ordentligt i magmusklerna idag! Saknar vår lutande bänk ute på Ingelsta. Hoppas innerligt på att den är lagad och tillbaka snart!
 
Dagens träning var ben, som denna gång var både motiverande och annorlunda. Jag had emed mig några nya, lite udda övningar samt fick även tips av min instruktörskollega Johan på andra - så detta pass tog ordentligt på benen. Beslutade mig för att skrota smithställningen i enbensmarklyften - VILKEN SKILLNAD! Det räckte med 25 kg på stången nu, då det krampande något rejält i baksidan när man helt plötsligt behövde hålla balansen själv! Rekommenderas starkt! 
 
 
 
Var tvungen att formchecka lite efter helgens ätande! Man ska ju ändå kunna visa sig i bikini i sommaren! Har massor av ny energi att arbeta med i veckan nu - så jag tror den kommer att bli grym träningsmässigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0