Kameran med på gymmet!

Fredagens pass känns inte väldigt värt att nämna, då jag var arg som ett bi över att inte min benträning gick optimalt! Sjukt frustrerande stundtals!
 
Gårdagen däremot blev mycket bättre! Vaknade med ordentlig träningsvärk, vilket fick mig att inse att även små steg i rätt riktning gör sitt! I alla fall så började dagen med en kall BCAA (ett av mina favorittillskott!) på min soliga balkong. Efter detta gick jag och Alva ut på en morgonpromenad i solskenet. Det som under denna promenad gjorde mig glad var att jag insåg vad träningen gjort för mitt självförtroende. Jag ville ha lite sol på mig, och vågade mig därför ut i enbart små träningsshorts och en bikiniöverdel! Detta utan att skämmas och utan för att gå och nojja över hur jag såg ut. Och folk undrar varför jag är så förälskad i gymmet - all tid och energi man ger där får man tillbaka tusen gånger om i välmående på alla plan!
 
På kvällen var det dags att besöka gymmet med densamme, efter en heldag i solen med diverse aktiviteter! Har äntligen fått min tagg till gymmet, så nu kan jag träna på gymmets alla timmar - detta valde vi att fira med att spendera vår lördagskväll där med ett riktigt bra ryggpass och kameran i näven! Fy så skönt det var att ha hela gymmet för oss själva, sin egen peppande musik i högtalarna och inga hämningar whatsoever! Min rygg var skapligt mör i efterhand! 
 
Ljuset var inte optimalt därinne, så bilderna håller inte den kvaliteten vi hade hoppats - men nästa gång åker reflexskärmen med ;)
 
 
 
 
Mina bästa vänner på gymmet ;)
 
Det var lite bilder - enbart på mig haha! Ska se om jag får tillåtelse av Alva att lägga upp några på henne. Hon är ju så imponerande stark!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0