Kul kväll på gymmet!

Igår vilade jag, och i tisdags blev det ett ganska godkänt bröst/triceps/mag-pass. Inget intressant att nämna där dock, min kropp var trött efter en skitdag på jobbet helt enkelt men det fick gå ändå!

Idag däremot har jag haft en härlig kväll på gymmet. Började med min rutinmässiga promenad dit ut, som jag planerar att ha som vana när jag ska jobba där! Det är så skönt att stoppa en Celsius i näven, bara traska och rensa skallen en stund innan man ska dit och vara sitt bästa jag och ge ut grymma träningsupplägg!!

Just idag var det lite extra roligt, då jag jobbade med ett par som jag träffat flera gånger tidigare. Vi la till lite övningar i deras förråd och strukturerade upp deras upplägg. Drog ut på tiden en del, men det gjorde ju som tur var inget! Det ska bli spännande att se hur det gått för dem när jag kommer tillbaka från min semester!!! :) efter idag är jag nämligen ledig från gymmet i 4 veckor, och ska då se till att lägga i en ny växel med min egen träning!

Egen träning blev det inte tid till idag. Det blev väl några bicepscurls på sin höjd, men annars spenderade jag tiden till nyfikna frågor och att hjälpa Jennifer & Camilla med lite ryggövningar! Kul avslut på dagen! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är tur att vi har dig så vi kan få bra tips och råd :)

Svar: Åh vad kul att ni tycker det! :D Jag tycker det är skitkul om jag kan lyckas hjälpa lite! :D
Lindas träning

2013-07-22 @ 17:29:48
Postat av: Jennifer

Det skulle va från mig men mitt namn kom inte med :p

Svar: ;)
Lindas träning

2013-07-22 @ 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0