Lördagskväll på gymmet med grabbarna!

Det fick bli vilodagar både torsdag & fredag då vi firade karln min som fyllt 23, men igår kväll var vi tillbaka på gymmet igen för ett rygg/biceps-pass!
 
Energinivån var inte på topp, men efter att ha hällt i mig min Celsius var jag supertaggad! Passet gick faktiskt över förväntat, och jag fick hjälp av grabbarna med min marklyftsteknik. Har svårt att känna om jag gör rätt då jag är så ovan vid övningen, så även om jag är väl medveten om hur det ska se ut är jag så osäker på om det blir rätt! Tydligen såg det bra ut, så nu kanske jag kan sluta fega och börja jobba upp vikterna framöver! 
 
 
Lite bred sittande rodd. 
Stående rodd med joystick!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0