Måndagskvällsrunda!

Ibland älskar jag min kropp!
 
 
Missförstå mig rätt nu - jag är fruktansvärt nöjd med vad jag lyckats åstadkomma med mitt yttre, men det är inte det jag syftar på. Idag sa nämligen huvudet "ta en lugn liten runda", medans fötterna bara matade på och ledde mig iväg på ert ordentligt träningspass!! Motivationshandikapp påverkar mig med andra ord inte alltid - min kropp kan minsann gå per automatik om den vill! ;)
 
Idag är ju ingelstagymmet stängt, och då jag vägrar både besöka citygymmet och sitta på ändan så fick det lov att bli dags att snöra på sig löparskorna! 
 
 
Bra fart ner till strömmen, intervaller x 10 med snabba fötter i långa strömmen-trappan och sedan fortsatte jag varvet runt och sprang via kneippen hem. Fick ihop en ganska bra runda, och hann bli så pass trött i påkarna att jag inte riktigt hade muskelstyrka kvar till att gå som folk när jag skulle handla kvarg! Nu sover jag nog extra gott inatt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0