Pass-summering och lite fler bilder!

Fan, nu har det gått på halvfart två dagar i rad - inte bra!
 
Igår var jag lite måndagstrött, och trots att jag hade massor av vilja i kroppen och jag & Alex var i det närmsta ensamma på gymmet (en kollega och hans sällskap var där samtidigt) så ville inte kroppen gå på max! Passet blev klart godkänt ändå, men jag hade velat ha lite mer tryck i det hela! Axlar/mage var det som gällde, och mestadels fokus på det förstnämnda! Inget nytt under solen övningsmässigt vad jag kan minnas, jag har hittat en rutin jag är nöjd med!
 
Idag var det fullsmockat på gymmet när jag, frugan och Micke begav oss dit! Det var svårt att hitta verktyg för mitt pass, och jag hade ingen vidare struktur heller då jag ville spara benen till morgondagen men vägrade vila. Då jag gärna varken kör rygg eller bröst dagen efter axlar så fick det helt enkelt bli ett snabbt men intensivt pass för triceps. Många, långa pyramidset på få övningar och ett mördande avsluts-dropset i pushdowns fick det bli! Det sög ordentligt i armarna, så egentligen borde jag vara nöjd så långt. Men det känns lite fjönigt att slösa ett helt pass på en sån liten muskeklgrupp - fantasin flödade inte idag helt enkelt!
 
♦      ♦      ♦
 
Utlovade ju fler bilder från i Lördags - här kommer några! 
Lite bicepscurl avslutade vårat pass! Alltid kul med lite discoträning ;)
Alva kör enarmsrodd! Stark!!
 
Här har ni en som är riktigt duktig på marklyft! Ska se till att få en lektion, för det är inte min starka sida!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0