Slutkörd!

Idag har jag inte sett mitt hem i många minuter!

Dagen inleddes med bad- & solhäng tillsammans med tjejerna, sen hann jag bara hem och slänga i mig mat innan jag och Alva promenerade ut till gymmet för ett axelpass! Det var tur att damen var med, för annars hade jag nog fått svårt att komma iväg när man var så eftersolande-seg!

Trodde att passet skulle gå på halvfart, men icke! Det blev riktigt grisigt! Men åh vad kul jag hade! Vi frustade och pressade på varandra, och fnittrade lite däremellan! Perfekt gymkombo! Älskar att träna med denna starka kvinna!

Efter passet blev det även promenad hem, och enligt alvas app så landade vårat traskande på ca en mil! Jag som trodde det var längre! Men med den brutala träningsvärken från igår och tröttheten efter dagens bravader och träning så känner jag mig totalt överkörd! Nu kommer jag att sova gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0