Instruktion & Celsiusdemo!

Halloj!
 
Idag var jag uppe med tuppen för att promenera mina 45 minuter till gymmet, där jag hade en riktigt rolig instruktion med en klient. Blev så uppe i det att vi råkade dra en halvtimme över tiden, men det gjorde ju inget då varken hon eller jag hade bråttom därifrån.
 
Nu är jag hemma och har laddat batterierna en stund, och blir snart upphämtad och ska åka och göra demo för Celsius på Ica Maxi i Linköping tillsammans med en annan ambassadör från stan. De hörde av sig i förra veckan och frågade om jag ville göra demo, och det tackar jag ju självklart inte nej till!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Älskar verkligen din blogg :)

Svar: Åh, vad glad jag blir! :D Tack snälla! :)
Lindas träning

2013-06-09 @ 10:37:14
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0