Lite catch-up!

Här har jag inte hunnit sätta mig förrän nu, men det betyder faktiskt inte att jag legat på latsidan träningsmässigt - snarare det motsatta!
 
I fredags lyckades jag klämma in två pass. Först ett ben/rehab-pass tillsammans med Alex. Det blev ganska få övningar, men troligtvis även lite för tungt då jag fick känningar i knät efteråt. Så går det när man stressar på, så nu får jag försöka tygla mig framöver! Jag vill ju bli bra så fort som möjligt, men tyvärr är det lätt att tappa huvudet när man har så mycket vilja i kroppen! 
 
Mötte även upp Jennifer och en vän till henne under detta pass och hjälpte till lite med knäböjsteknik, samt visade raka marklyft! 
 
På eftermiddagen blev det en andra sväng tillbaka, då frugan ändå skulle dit och jag var rastlös. Visste inte riktigt vad jag skulle hitta på när jag kom dit, så jag bestämde mig för att köra ett chins- och dipspass. Dock fick jag tänka om när jag skulle dipsa, då det var i princip omöjligt med den träningsvärken jag hade sedan veckans dipspass, och valde istället att fokusera på ryggen. Chinsen börjar ordna upp sig lite nu i  alla fall. Dock väljer jag självmant att sluta lite innan jag failar, just för att inte tappa självförtroendet igen. Känns skönt att kunna göra övningen igen utan hjärtat i halsgropen, trots att jag inte alls är tillbaka där jag var innan jag blev sjuk i våras.
 
Igår skulle jag ha gått på spinning på morgonen, men då jag vaknade med känningar i både knä och hals så valde jag att inte riskera något. Slängde i mig mitt BCAA och tog istället en 1 timme lång rask promenad innan frukost, vilket var riktigt skönt i morgonsolen! Halsen visade sig vara falsklarm, och knät gav med sig så fort jag blev varm! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0