Miss upptagen!

Nu går tiden alldeles för fort för min smak - dagarna bara springer förbi!!
 
Börjar dock komma in i jobbrutinerna riktigt bra, och träningen går bra! Hade dock en riktig vansinnesstund i måndags då jag tränade ben! Dels på grund av gymmets sommaröppettider, som tvingar in mig till citygymmet varannan dag. Dels på grund av att jag tråkigt nog börjar tappa tålamodet när det gäller att rehaba mitt knä. Jag har liksom inte alls lust att stå och halvmesa med massa "alternativa" övningar längre - jag vill träna tungt, jag vill knäböja och jag vill kunna gå hem med skakiga ben. Att jag inte riktigt tycker att det går framåt gör ju tyvärr inte saken bättre precis, så jag tror att det kommer att bli ett sjukgymnastbesök för min del snart - om jag inte kan få några snabba tips av sjukgymnasterna på jobbet.
 
Idag är återigen ingelstagymmet stängt, varpå jag tänkte att jag skulle ge mig ut och springa. Dock slog det mig precis att jag inte haft en enda vilodag på en vecka, varpå jag nog kommer att välja att bromsa mig själv lite. Trots att kroppen  känns fräsch och jag säkerligen skulle orka så känns det nog som en bra ide. Vi får se hur det blir med den saken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0