Tidsbrist!

Känner att jag borde kika in här och visa någon form utav livstecken! Har nämligen haft fullt upp från morgon till kväll under de senaste dagarna, med intro på jobbet, flertalet födelsedagsfiranden med tillhörande aktiviteter (bland annat paintball= och självklart träning. Har därför inte haft tiden att sötta mig ner för att plita ner något som skulle vara värdigt att publicera här! 
 
Har trots ett fullt schema hunnit träna varje dag, förutom i söndags då jag tog en välförtjänt vilodag som spenderades med Pirates of the carribbean-maraton i soffan tillsammans med frugan. I övrigt har träningen hunnit innebära både framgångar och besvikelser. Som tur är mestadels det förstnämnda! I lördags blev jag dock så frustrerad över att utrustningen var så undermånlig att jag avbröt passet innan jag var klar, sa upp mitt andra gymkort jag skaffade i början på året och kommer därmed bara att träna på Friskis framöver! Kanske kör någon avstickare på spinning eller dylikt under uppsägningstiden, men mer än så blir det icke! 
 
för att få med något pass så har jag precis kommit hem från ett skönt benpass tillsammans med Sofie. Då jag ska jobba kväll fick det gå undan, och det blir ju alltid lite extra intensivt när man tränar under tidspress! Hade inte en enda känning i knät under hela passets gång, och kunde gå upp till 50 kg (12x2) på sista seten på raka marklyft utan problem! Snart är jag tillbaka på gamla vikter - men jag måste fortfarande komma ihåg att inte gå för fort fram och få börja om från början igen! Skynda långsamt är det som gäller! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0