Fredagsaxlar och cardio på lördagsmorgonen!

Gud vad skönt det kan vara att ta sig upp tidigt på morgonen, vara bland de första på gymmet och svettas igång dagen med ett konditionspass! Just idag blev det verkligen precis så! 
 
Drog till med en dryg timme på trappmaskinen, med bra musik i lurarna och kroppen hyfsat fylld med energi trots att jag ganska nyligen klivit ur sängen! Kan vara så att min Celsius jag hällde i mig kan ha gett en liten extra-kick energimässigt också... Hursomhelst var jag riktigt nöjd och skakis i benen när jag klev av! Och ännu mer förbränning slänger vi in när jag ska promenera hem från praktiken ikväll! Bra dag, med andra ord!
 
Igår var jag ute på ingelstagymmet tillsammans med frugan och körde ett axlar/mage-pass! Även detta blev grymt bra. Hade i förväg bett Magnus att hjälpa till med att pusha mig ut ur min comfort-zone när vi tränade, och det lyckades vi med! Riktigt, riktigt nöjd! 
 
Bra start på helgen med andra ord! Nu hoppas vi på att resterande delen utav den flyter på i samma riktning! 
 
Bjuder på en snygg-bild såhär på lördagsförmiddagen!
 
Ha en trevlig helg! ♥

Kommentarer
Postat av: Mari

=) Härligt pass. Grymt !! Älskar när man pressar sig till sitt yttersta =)

Svar: Ja, då känner man sig riktigt stark och glad! :D
Lindas träning

2013-03-16 @ 16:13:10
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0