Nya tillskott... Igen!

Innan helgen slängde jag och frugan in en beställning till gymgrossisten, och idag fick vi äntligen hem våra grejor!
 
Det var ingen stor order denna gång, men ett nytt pwo (som luktar gudomligt gott!), några portionspåsar BCAA och en ny shaker till honom blev det i alla fall. Jag har inte använt pwo på flera månader, och tänker absolut inte göra detta kontinuerligt nu heller, men då detta är förhållandevis "rent" (inget utav de dåliga ämnena i vad jag kan se) och jag vill ha en liten extrakick nu den närmsta månaden under vissa pass så bestämde vi oss för att köpa en burk. Har hört gott om denna sort, så jag har höga förhoppningar!
 
Mitt BCAA från Body science som jag tidigare hade var superbra, men det tog slut i veckan och då jag fort tröttnar på smaker var det dags att testa någonting annat. Vi får se vad jag tycker om detta. Är det gott så beställer jag nog hem en burk, annars kör jag på gammalt och beprövat!
 
Fireup och BCAA hardcore! 

Kommentarer
Postat av: Mari

Vad kul med paket =).

Svar: Ja, det var efterlängtat! :D
Lindas träning

2013-03-25 @ 19:47:52
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0