Påskcardio!

Här sitter jag med datorn samt systers lilla hundvalp i knät, i bilen påväg mot min hemstad där jag ska fira påsk tillsammans med familjen!
 
 
Jag hann faktiskt få med lite träning på morgonkvisten trots att förmiddagen var fullproppad med hårfärgning, tvättstuga och packning! Det blev ett riktigt grisigt spinningpass på Nordic följt utav löpning ute på banden. Hann även slänga in några magövningar innan spinningen satte igång. Passet var lite kortare, men jäkligt intensivt! Var redan klipp slut när jag kom ut, så löpningen blev en riktig pina! Körde 15 minuter med stegrande fart och lutning på bandet, och sista minuten var det nästan kräkvarning på! Kan lova att det var skönt att få kliva av bandet när jag var klar!
Glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Mari

Härligt med påskträning =)

2013-03-30 @ 15:22:39
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0