Snabbpass - mage!

Idag blev det lite brådis på gymmet då jag skulle börja jobba kl ett, var sen upp ur sängen och till råga på allt hade glömt mitt busskort i skåpet på sjukhuset! Allt talade med andra ord emot att jag skulle kunna hinna med gymmet - men skam den som ger sig!
 
Frugan vaknade när jag ilsket dundrade in genom ytterdörren efter att jag upptäckt att jag inte kunde ta spårvagnen i snöovädret, och erbjöd sig då att skjutsa mig till sjukhuset och sedan till gymmet! Han räddade min dag! Jag tappade en halvtimmes träningstid, och bestämde mig för att ta mitt priopass idag. Det fick bli magträning till 100%. Jobbigt som ininorden, men det kändes som att jag fick till ett riktigt bra pass! Hatar att träna mage, och brukar faktiskt i ärlighetens namn slarva mig igenom magträningen ganska ofta, men idag var det både roligt och gick riktigt bra! 
 
Imorgon är det äntligen dags för två saker jag längtat efter: En ledig dag och BENTRÄNING! Fy så kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0