Drypande benpass!

Idag gick det riktigt bra att benträna!
 
Tog mig igenom ett pass om blev riktigt svettigt, utan minsta ont från mitt knä! Nu känns det riktigt bra måste jag säga! Åh så glad jag är!! Det betyder att jag är på rätt våg, så med lite tålamod så ska min överbelastning vara ett minne blott! Jag älskar att jag kan träna riktigt tungt och bli trött som tusan, utan att det är dåligt för min återhämtning!
 
Övningarna blev följande (samtliga med fokus på den excentriska fasen och med väldigt kort koncentrisk fas):
  • Liggande lårcurl med ett ben i taget
  • Benspark
  • Hip-thrusts med skivstång
  • Rumplyft med boll (den där man hänger uppochner i rygglyftställningen, finns bild i tidigare inlägg)
  • Utfall i TRX
  • Raka marklyft
  • Rumpdrag i cable
(Ska försöka att få med minst en övning per pass på bild framöver. Blir jobbigt för er att googla varenda en!)
 
Jäkligt nöjd är jag idag med andra ord! Skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0