Långpromenad och instruktion

Idag bestämde jag mig för att gå till gymmet, vilket ligger på andra sidan stan från där jag bor! 
 
Med en celsius i näven och traskinad-listan i lurarna gav mig iväg i god tid för att inte riskera att bli sen, men kom istället 40 minuter för tidigt då det gick mycket snabbare än jag tänkt mig! Det blev en riktigt skön promenad i alla fall, men jäklar vad hungrig jag hann bli när jag jobbade efter att inte ha fyllt på med energi ordentligt! 
Härligt med välsmakande energi på promenaden!
 
Min instruktionstid var ialla fall bokad utav Sofie, som fick ett ordentligt upplägg där hon kommer att kunna utmana sig själv ordentligt framöver. Är riktigt nöjd med hur det artade sig, och jäklar vad hon fick kämpa under passet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0