Ta-igen-pass och tennis!

Idag blev det ett lite annorlunda upplagt pass då jag ville komplettera lite med det jag kände att jag missat under veckans gång.
 
Axlar/biceps blev det, och upplägget såg ut enligt följande:
 
  • Militärpress/pushpress
  • Sidolyft med hantlar
  • Rotation uppåt med hantel
  • Baksida axlar liggande på bänk (Dock bara två set)
  • Arnoldpressar
  • Face pulls
  • Skivstångscurls
  • Hantelcurls
  • Liggande bicepscurl i Cable
Ville variera mig övningsmässigt mot mina vanliga pass, så jag slängde in både lite nya övningar och sådana som jag inte kört på länge! Min ena axel fick för sig att krampa lite under mitten av passet, varpå jag enbart körde ett set på arnoldpressarna (som förövrigt är en riktigt härligt jobbig övning!). Det får bli flera nästa axelpass! Krampen släppte dock när jag fick sträcka ut mig lite, så det gick att köra vidare!
 
 
Framåt kvällen blev frugan sugen på tennis, varpå vi åkte iväg till racketstadion och tog oss en match! Jag vann, så nu nu får jag gå härhemma och vara sådär äckligt stolt och gnugga det i nyllet på karln ;) Nävars, får nog hålla in på stoltserandet! Vi är nämligen ganska jämnbra, så nästa gång är det säkerligen han som vinner - och han är inte sen att hämnas mot mig, som råkar vara en fruktansvärt dålig förlorare! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0