Björka x2 i gymmet!

Ikväll hade jag riktigt finbesök med mig på gymmet!
 
Min syster, som nog inte tränat på år och dagar, har besämt sig för att ta tag i och förbättra sin livsstil - varpå hon såg till att boka tid med sin tränarsyrra för att bli igångsparkad! Mycket lätt träning med basövningar och massa rörlighet fick det bli för hennes del, då hon besväras utav mycket värk i kroppen och behöver mjukstarta! Hon längtade dock efter träningsvärk, vilket jag hoppas att kan bjussa lite på efter dagens pass!
 
Parallellt med att jag instruerade henne körde jag själv ett pass för axlar och mage. Trodde väl att jag skulle ha riktigt tryck i kroppen efter två vilodagar, men jag var återigen segstartad! Försökte att sparka igång mig själv ordentligt med hög intensitet och korta setvilor, och till slut gick det vägen! Skönt! Man kan ju inte komma tillbaka ifrån dubbelvila och halvmesa ;)
 
Imorgon blir det favoritpasset - ben! Men först ska jag plåga mig igenom 4 timmar tentaskrivande! Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0