En lördag med träningstema!

Igår inledde jag dagen med att stå på Hälsomässan bland alla träningsglada besökare! Riktigt kul att se så många hälsointresserade människor samlas på ett och samma ställe! Tog mig själv runt en sväng efter att mitt pass var färdigt, men fick inte med mig något nytt hem då det inte fanns mycket i köpväg där. Mestadels var det gym som ville värva nya medlemmar.
 
Åkte efter detta hem, laddade upp och sedan vidare till gymmet tillsammans med ett glatt litet gäng! Axelpass stod på schemat, och i vanlig ordning "råkade" jag slarva bort magträningen och får ta den idag istället. Den hinns liksom inte riktigt med under mina axelpass längre, då jag vill lägga så mycket fokus på båda delarna. Antar att jag härmed får konstatera att mina axel/mage-pass har blivit uppdelade, bara att jag inte riktigt sagt det rakt ut till mig själv. 
 
Hur som helst så gick det helt okej, och jag slängde snabbt ihop ett litet upplägg med få övningar och många set. Lite skön lördagsträning, helt enkelt!
 
Så stolt över min lilla skitunge Alex ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0