Fredagsben med rosa laget!

Äntligen var det dags för lite svett och stånkande! Idag tillsammans med riktigt mysigt sällskap i form av mina två favoritdamer från klassen! 
 
Benpass var det dags för, och det var som vanligt roligt! I och med att vi var tre damer blev det mycket kackel och lång vila mellan seten, men å andra sidan var vi där ganska länge varpå vi fick med det vi skulle ändå! Fick tänka efter lite vad jag körde för övningar idag då jag inte kan ha dragremmar eller lägga emot min nygaddade underarm (bakterier!!), men som tur var så gick det som smort att böja idag, och jag kunde lassa på i alla fall 60 kg på fri stång när jag squatade! Skönt! Det börjar kännas som att jag är på väg tillbaka till min forna nivå! Snart så! Utöver knäböj med fri stång blev det även smala böj och sumoböj i smithen, några utfall i TRX samt med vikter på golvet, böj i abductormaskinen och sist enbenspress i benpressmaskinen! Det stasade gött i baken när man var klar! 
 

Nytt linne på - lite roligare att gå till gymmet då!
Bygger en mumsig stjärt - tydligen ;) Alla såg vi likadana ut idag! Helt oplanerat, faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0