Mini-shopping

Idag var jag och Magnus inne på Proteinexperten en sväng och småshoppade lite! :D Och när jag kom hem ringde det på dörren och ett nytt, neonrosa träningslinne dök upp med postgubben! Tycker alltid att man får en liten extra skjuts med träningsglädjen när man har nya prylar! Men det kanske bara är jag som är pryltokig! Synd är det väl då att jag ska behöva vänta HELA två dagar innan jag får inviga något utav det, då jag är nytatuerad och har fått aja-baja på att träna innan torsdag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kostade questbarsen och vilka smaker finns dom i där? =)

Svar: Tror den var ganska dyr, 27-28 kr om jag minns rätt. De hade den smaken jag köpte, någon med blåbär, någon jordgubb, jordnöt och sen minns jag inte haha! Det var Micke som jobbar där som lurade på mig ;)
Lindas träning

2013-09-26 @ 21:25:00
URL: http://mittfatass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0