Årets första pass

.. Blev av i förrgår, då jag faktiskt passade på att besöka gymmet två gånger på en och samma dag! 
 
 
Åkte dit på förmiddagen och var beredd på att det skulle vara totalsmockat på grund av nyårsrushen som aldrig missar att infinna sig. Och nyårslöftare fanns det minsann, de gick inte att ta miste på. Dock hade de alla grupperat sig på konditionsmaskinerna och tramade på utav bara den, varpå delen med fria vikter var jättelugn! Kunde därför få till ett riktigt bra axelpass som bjöd på riktiga krampkänningar! Dethär med superset och dropset får jag verkligen ta och rekommendera för er andra som gillar att lyfta skrot! Riktigt roligt sätt att träna på! Ännu roligare blir det när man supersetar dropseten, hehe! Då blir inte passen långa vill jag lova haha!
 
På kvällen var jag tillbaka på gymmet igen, denna gång för att instruera. Vid den tiden var det dock riktigt smockt med folk i hela gymmet, och jag var livrädd för att det skulle påverka min instruktion. Dock hade jag redan i förväg planerat vad vi skulle hitta på under timmens gång, då detta är en kund jag mött flera gånger tidigare och nu hade uppföljning med, så vi lyckades hitta bra platser till att göra våra övningar på! Lagom tills jag skulle vara tillgänglig i gymmet var det helt plötsligt i princip folktomt på gymmet, varpå jag inte hade mycket alls att göra! Lustig timing detdär ;)
 
Igår och idag är det vila som gäller då jag återigen suttit i tatueringsstolen, men imorgon ska vi minsann träna ben!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0