Igång igen!

Kan lova att det har varit riktigt skönt att få komma tillbaka till gymmet!  Tycker jag har lyckats hålla intensiteten på en lagom nivå, och kroppen har inte sagt ifrån. Nu borde jag kunna kämpa på som vanligt igen och det passar alldeles utmärkt då det står ben på schemat idag! 
 
Inledde min träningsvecka (på onsdagen) med ett bröst/triceps-pass. Det blev inte alltför många övningar, ca 2-3 per muskelgrupp, med det räckte gott och väl! Tror till och med att jag ökade i flyes, vilket ju inte satt fel direkt! På trosdagen var det instruktionsdags på gymmet, och jag hade som vanligt svårt att efter det få till något bra fokus på min egen träning. Dock blev det ett par axelövningar som jag lyckades skrapa ihop, och det fick duga gott för den dagen. 
 
Igår hade det ju i vanliga fall varit benpass, men då jag fick nytt sällskap på gymmet som önskade armträning så hakade jag på och följde hans upplägg! Jag tränar ju sällan biceps, men igår fick jag minsann bita ihop och curla lite. Dock blir jag så irriterad på mig själv när krafterna sinar så fort, men å andra sidan kan man ju inte vänta sig mycket annat när man inte inte tränar biceps annars. Ett roligt pass blev det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Karin

Welcome back! Kvalitet går ju före kvantitet:)

Svar: Tack! :D Ja det är sant ;)
You earn your body

2014-05-05 @ 14:07:27
URL: http://endorfinkickar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0