Back on track!!!

Idag tyckte jag minsann att det var dags att köra igång igen!

Det fick bli ett armpass, som faktiskt gick över förväntan! Trodde att jag skulle vara lite halvseg i kroppen och brista i orken, men jäklar vilket pump i armarna jag hade! Det blev mestadels fokus på biceps under passet, för jag har inte hunnit gå på dem ordentligt på ett bra tag. Körde på låååååång smärtsam excentrisk fas i övningarna. Fyfasiken vad det sög i armarna!!! Passet avslutade jag med lite armcykling, tills armarna nästan skrek i mjölksyra, och slutligen en liten sväng på crosstrainern! Kan ju meddela att man var sjukt nöjd i alla fall när man trallade hemåt! :)
Får se hur kroppen svarar på träningen nu och hoppas på att jag kan köra lite kondition imorgon. Det är ju som tidigare nämnt mitt fokus just nu, men jag nöjer mig sällan med lite och därför är jag rädd för att gå ut för hårt. Vi får se hur jag känner mig på morgonen helt enkelt, annars blir det mage/rygg!
Träningshandskarna på & bra musik i öronen - det är bara att köra på!
Jag ser helt sne ut på denna bilden (i kroppen) Men så är inte fallet på riktigt vill jag lova ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skapliga armar!!

2012-04-11 @ 19:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0