Ben och rumpa!

Idag var det dags för underkroppen att arbeta lite!

Jag och frugan åkte ut till gymmet skapligt på förmiddagen för att slippa trängas med alla motionärer som brukar fylla gymmet på eftermiddagarna och det var verkligen superskönt att slippa folkmassan. Mange tränade armar och jag körde på ben och rumpa. Det blev lite halvdant då jag ganska snabbt började bli yr i huvudet och ostadig när jag lassade på vikter, så jag fick helt enkelt försöka nöja mig med det lilla och köra på så gott det gick ändå!

Avslutade gjorde vi på löpbandet och jäklar vad stolt jag var över Mange som under mina påtryckningar lyckades pusha sig själv ordentligt!

Lite bilder från dagens pass:
Celsius som uppladdning!





Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Okej, vad skoj :) Då kanske vi syns där. Jag ska också på söndagens fystester. Jag har legat sjuk till och från en längre tid nu så jag har tappat så sjukt mycket styrka så jag tror seriöst inte jag klarar ens fem (om ens fyra?) chins, men jag har pratat med dom och dom bad mig komma ändå. Min grund är basketspelare så min styrka sitter mer i nedre delen av kroppen. Du skrev att du inte kunnat prova med fullt frisk kropp på chins, hur många klarar du som "inte fullt frisk"? :)

2012-04-27 @ 04:21:49
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0