Benpass from hell

Dessa dagar då man inte kan prestera det man önskar kan verkligen göra en riktigt tokig! Idag hade jag noll ork i kroppen, troligtvis efter misstaget att strunta i att äta ordentlig hemmalagad mat och istället äta skräp (kebab) på stan! Jag blev yr så fort jag tog i och hade ingen ork alls i musklerna.

Jag tog mig dock igenom ett benpass på 80 minuter, tillsammans med Tobbe, men jag känner mig inte speciellt nöjd. Vikterna låg inte på den nivån de skulle och man blir så himla besviken på sig själv i såna lägen! Nåväl, det är bara att ladda om och komma igen! Hinner inte skriva ner övningarna nu då det blev lite sent, men de skiljer sig inte mycket från det vanliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0