Höjer nivån!

Idag tränade jag först chins, vilket inte gick så bra som jag hade hoppats. Dock var jag ensam, vilket gör det lite träligare då man inte når upp till stängerna när man är så kort i rocken som jag är och istället får försöka vara finurlig. Det blir lite halvdant helt enkelt. Dock känner jag att min ena axel mår ganska dåligt utav denna behandling, så jag gav upp efter en stund för att inte förvärra det hela.

Efter det var det dags för löpbandet. Det blev 40 minuters backar, hög fart och intervaller. Höjde intensiteten från gårdagen ett snäpp och det verkar som att kroppen hänger med. Dock känns det ju som sagt att man inte är i sin forna form, men det kan jag ju sluta tjata om nu för det vet vi ju redan vid detta laget. Sist och också minst faktiskt så cyklade jag en stund för att få ner pulsen igen! När jag klev ut från gymmet var jag dyngsur på hela ryggen - great success!
Försöker visa upp mina nya löparbraxor lite snyggt - gick inte så bra när man är för kort för spegeln ;) Ska slänga upp en ny bild någon dag. Och jag måste ju, petig som jag är säga att det är fickan som sticker ut vid höften - ingen valk ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0