Simning, nytt proteinpulver och nya tag!

Nä, nu är det slut med att tycka synd om sig själv och börja kämpa istället!

Jag måste erkänna att jag tyvärr är en sådan som mitt i motgångar blir helnere. Jag har så dåligt självförtroende att jag, varje gång jag stöter på ett hinder som tycks vara för högt för mig, tappar motivationen och tycker att jag har tagit mig vatten över huvudet istället för att se det som jag borde göra - som en utmaning! Nu har jag fått varva ner, peppats av vänner och laddat batterierna för att kämpa. Jag ska gå på denna uttagning. Min utmaning i detta är nu att inte fega ur och missa en chans jag väntat länge på!

Igår fick det bli träningsfritt på grund utav min ömma hals. Idag försökte jag därför, på Manges initiativ, kicka igång det hela lite sakta genom att simma. Det var skönt att få röra på sig lite, men nog inget jag skulle kunna tänka mig som träningsform i vanliga fall. Med mig hade jag Mange, hans bror, Nisse och min syster, så vi passade även på att leka lite när vi ändå var på badhuset ;)

Fick även hem ett nytt proteinpulver + en jättesöt shaker från Fotnessguru idag :D Proteinet smakar så himla gott! Äntligen slipper man sitta och trycka i sig bara för att man känner att man måste ;)

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

JAG SA JU ATT DET VA GOTT! MUMS

2012-04-30 @ 19:34:54
URL: http://sanell.blogspot.se
Postat av: Linda

Nu har du vunnit min tillit ;) hihi

2012-05-01 @ 15:07:20
URL: http://www.Lindabjorka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0