Benform 11/8

Eftersom jag nu har fokus på benen, så knäppte jag idag lite kort för att se hur mitt utgångsläge ser ut! Mina ben är just nu det området på kroppen som ligger sämst till formmässigt, så nu ska det bli spännande att se vad jag kan åstadkomma framöver! :D

Fråga mig inte varför jag gjorde denna svartvit. Tyckte nog bara att den passade så ;)
Nä ni, idag får inte fejset vra med på bild ;) Har ju min bråkiga infektion i huden som jag fortfarande tampas med - så den får ni helt enkelt slippa se ;)

Kommentarer
Postat av: Den anonyma träningsbloggaren

Riktigt snygg form där!

Svar: Oj, tack så jättemycket!! :D
Lindas träning

2012-08-11 @ 22:06:16
URL: http://minanonymatraningsblogg.blogspot.se/
Postat av: Annie

Sämst till? De är ju grymma!

Svar: Oj, tack så jättemycket!! :D
Lindas träning

2012-08-11 @ 22:42:51
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0