Inviger med en löprunda

Idag fick det lov att bli bara kondition, men det går nog åt lite nu också när jag inte traskar runt lika mycket om dagarna! Passade på att inviga mina nya träningsbrallor, som förövrigt är supersköna, med en löprunda utomhus - hur längesen var inte det?! ;)
 
Jag fick ingen bra start, inte alls faktiskt. Hann bara springa ca 5-10 minuter innan min mage började värka något förskräckligt och jag var tvungen att stanna gång på gång då jag inte kunde stå upprätt. Gav efter någon minuts kämpande upp och började besviket traska hemåt. Efter några steg hade jag gått från besviken till riktigt jäkla förbannad och gav mig fan på att magen bannemig åtminstone skulle tillåta mig att jogga hem. Sagt och gjort började jag jogga, och innan jag visste ordet av det hade jag tagit en avstickare på 30 minuter som innehöll både trapp- och backintervaller, både långa och korta, samt rejäla fartintervaller på slutsträckan! Vilken känsla - idag var det JAG som vann - inte min dumma mage! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0