Lite hjälp på traven

Idag trodde jag att det skullembli ensamträning då frugan var sjuk, men som tur var hörde Jocke av sig och drog med mig ut till Ingelstagymmet tillsammans med dem!
 
Jag körde ett axlar/mage-pass tillsammans med Nicke, som fick agera lite PT till mig ;) Han visade mig flera nya övningar och gav mig tips gällande tekniken. Superbra :D Nu har jag massor av nytt att lägga in i mina pass framöver! :D Dock känner jag mig fortfarande ganska klen i axlarna, men det är ju å andra sidan det jag försöker jobba upp - och det tar ju sin tid ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Åh, axlar är min absoluta favorit! Lööööv it!

Svar: Jag börjar bli lite kär i det jag med alltså!! :D
Lindas träning

2012-08-22 @ 22:50:19
URL: http://pummis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0