Rent ryggpass!

Idag följde jag återigen under mina träningskamraters ledning (Jocke, Alva och Coffe) och det blev då ett ryggpass!
 
Coffe tyckte att jag skulle notera i min blogg att jag tränade PÅ RIKTIGT idag, och jag måste väl hålla med honom om att jag tycker att det känns som om jag kom åt ryggen mycket bättre än vad jag gjort tidigare. Min ländrygg var rejält slut, vilket jag tycker ärm jättebra då det verkligen är en svag punkt på min kropp! 
 
Efter gymmet blev det en kvällspromenad med Alva och hennes två räser-räkor (whippets) som tog oss bort till strömmen och ett varv runt! Härlig avslutning på dagen! :D
 
Ser ni vad fin min rygg börjar bli ;) Nävars - detta kort knäppte jag INNAN jag åkte och tränade faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Alva

Gosh... din mage alltså! Riktigt fin. Bra jobbat!

Svar: Åh tack :$
Lindas träning

2012-08-29 @ 22:11:34
URL: http://pummis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0