Riktigt kul benpass!

Nu är jag precis hemkommen från ett skitkul benpass, som jag tror kommer att kännas ordentligt i benen under morgondagen!
 
Jag älskar att träna med Jocke, speciellt när vi kör samma övningar, för jag lyckas alltid på något vis pusha mig själv lite extra bara för att jag jagar hans vikter. Självklart håller jag mig på en vettig nivå då jag inte vill skada mig, men jag upptäcker alltid att jag orkar mer än jag tror! Sjukt peppande träningskamrat med andra ord och jag tycker det är jättebra att få ett kunnigt öga utifrån som kan ge tips och råd! 
 
Mest nöjd för dagen är jag nog med mina utfall! Till och med Jocke kommenterade speciellt att jag var stark i den övningen, och det var precis så jag kände mig :)
 
Efterträningskäk! :D Dessa två ihopblandade blir supergott, och så dricker vi lite proteinmjölk till det ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0